torsdag 13 maj 2010

Stor tygbeställning

Lite nya tyger är på väg hem till mig. Det blev lite oplanerat men min snälla mor ville hjälpa mig med att få ihop ett litet lager med tyg.




Turkosa apor och lejon och Grön Farmer i interlock från JNY Design
Collegejeans, Lila stjärnor i velour och Multistjärnor i interlock från Mjuka tyger
Mörk cerise, lime, cobolt, vit och svart stetchjersey och svart velour från Stoff & Stil

Jag har även beställt namnband från Minanamnband.se men dom får ni se när de kommit :)

I övrigt kan jag skvallra om att jag köpt mig en domän och bett min sambo att hjälpa mig med att göra hemsidan så som jag vill ha den. Vi får se vilket år det blir klart.

Längtar så tills alla tyger har kommit!

1 kommentarer:

Marina sa...

Man kan aldrig få för mycket tyg :-). Du får gärna länka till mig, jag lägger in dig bland mina länkar också.

//Marina